Veelgestelde vragen

Betalen

Betalen
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Betalen kan achteraf in onze apotheek, of online met de volgende betaalmethodes: Bancontact Visa Mastercard Maestro PayPal
  • Hoe gebruik ik mijn kortingscodes, actiecodes en promocodes?

  • Kan ik achteraf betalen?

  • Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Producten en voorraad

Producten en voorraad
  • Ik kan een product niet vinden. Wat nu?

    Gebruik de zoekfunctie en categorieën om het gewenste product te zoeken. Vind je het niet? Neem dan zeker contact op met ons via de contactpagina, en wij kijken hoe we je kunnen helpen.
  • Wat doe ik als er onvoldoende informatie staat bij een product?

  • Hoe bestel ik opnieuw producten die ik eerder besteld heb?

  • Hoe zoek ik een bepaald product op de website?

Registreren en aanmelden

Registreren en aanmelden
  • Mijn wachtwoord wordt niet aanvaard. Wat moet ik doen?

    Kijk eerst na of het ingevulde wachtwoord volledig correct is. Wachtwoorden zijn erg gevoelig, elk teken moet juist zijn. Let dus ook goed op een kleine letter of een hoofdletter Kan je nog steeds niet inloggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de knop Wachtwoord vergeten?. Voer vervolgens je e-mailadres in om een wachtwoord reset link te ontvangen. Volg de link via mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

  • Welke gegevens houden we bij, en waarom?

Toon meer

Bestellen

Bestellen
  • Is mijn bestelling succesvol afgerond?

    Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Raadpleeg dan je mails, omdat je bij een succesvolle bestelling een bevestigingsmail ontvangt. Hierin kan je de bestelling en bijhorende leveringsinformatie controleren.
  • Ik heb het foute leveringsadres ingegeven, kan ik dit nog wijzigen?

  • Hoe plaats ik een bestelling op basis van eerder bestelde producten?

  • Kan ik advies vragen voor mijn bestelling?

Toon meer